top of page
פוסטים אחרונים

התודעה שלכם היא המתקשרת המדהימה ביותר!

התודעה האנושית היא בעצם שילוב ייחודי, בין קולו של הלב לבין קולה של התבונה האישית, אפשר להתייחס למושג הזה גם בשם "חכמת הלב". השילוב הזה של "חכמת הלב" נמצא אצל כל אחד ואחת מאיתנו, לפחות ברמה של פוטנציאל. למעשה הכוונה היא ניצול יעיל של שתי האונות במוח, האונה השמאלית, אשר אחראית ומפעילה את קולו של ההגיון והאונה הימנית , אשר אחראית על עולם הרגש והרוח שלנו. כאשר השילוב הזה פועל בו זמנית, כלומר, כשאנחנו מאוזנים עם שני ההיבטים האלו, אנחנו מתפקדים בשיא היכולות האנושיות והעל אנושיות גם יחד.

הקשר בין הקוונט לבין תודעה אנושית

פיסיקאים שחוקרים כיום את עולם האנרגיות, על פי תורת הקוונטים, מדווחים כי בכול תא קיימים חלקיקים קטנים יותר מן האטום אשר נקראים קוונטים. הקוונט הוא אותו חומר הקטן מן האטום – תת אטום, העשוי מאנרגיה אלקטרומגנטית שהמסה שלו אפס - ללא מטען חשמלי ועם תוחלת קיום בלתי מוגבלת.

המשמעות הנהדרת של קביעה זאת היא שלמחשבות שלנו, לרגשות ולמי שאנחו, יש השפעה ישירה על אנרגיה זו אשר מצויה בכל אטום, בכל היש ולכן אנו יכולים להיות הבוראים של חיינו. כיום התודעה האנושית כל כך מפותחת שאפשר בהחלט ללמוד ליצור מערכת יחסים בין ה"אני הארצי" המיוצג על ידי חכמת הלב לבין ה"אני הרוחני" שהוא העצמי הגבוה שלנו, לבין אותה אנרגיה קוסמית אשר פועמת בתוכנו ומחוצה לנו. מערכת יחסים משולבת זו מעניקה לנו הבנה קוסמית של איך הדברים קורים בחיינו, ובמילים אחרות, הבנת תכנית העל לקיום של כל אחד ואחת מאיתנו. יותר ויותר אנשים מבינים שהם מסוגלים לחולל שינויים תודעתיים משמעותיים בתפישות הולם ובאמונות שלהם. שינויים אלו יוצרים את תחילתו של שינוי שמשפיע לחלוטין על המציאות האישית של אדם. תהליך פנימי זה מעצים את היכולת להשפיע ולברוא את עולמנו החיצוני מבלי לנסות לשנות באופן פעיל ומעשי את תנאי המציאות או את האנשים סביבנו. לקוונט יש התנהגות של חלקיק וגם ערך של גל והוא מגיב רק לכוח החשיבה ולתודעה העצמית של האדם.

חשוב שתדעו, שלכל אחד מכם יש את היכולת הזאת, ואתם רק צריכים לבחור להתחיל להשתמש בה!

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page