top of page
פוסטים אחרונים

כשהלב רוצה לשמוע את המשפט "כן, יש לך את זה"

בזמן האחרון, במסגרת ההתלבטויות שלי עם עצמי, חיפשתי משפט או "כותרת" שתוכל לשקף את התפישה שלי בקשר לבני אדם.

ואתם יודעים כשאנחנו מאוד מסונכרנים עם העצמיות שלנו, זה מגיע..

אני כותבת ומבחינה שאני שומעת בתוכי כל הזמן את המשפט "יש לך את זה".

ואז נזכרתי!

בתחילת דרכי בעולם המודעות והרוח, כשבכלל נפתחתי לעולם הזה, קרה משהו דרך מתקשרת שהפכה לימים להיות מורה שלי בקורס תקשור.

אחרי חוויה כואבת של אובדן, הלכתי לראשונה בחיי לקבל מסר בתקשור.

הייתי כל כך נסערת מהמפגש ומהעולם שנפתח בפניי ועוד ייפתח באמצעות לימודים אצלה, שהיו לילות שלא ישנתי. הייתי באנרגיה מטורפת.

באחד הלילות חלמתי על אותה מתקשרת, והנה היא מופיעה כאישה קשישה. אנחנו יושבות או צועדות במקום שאינו מוכר לי, אור חזק מסביב והיא מתבוננת בי או בידיים שלי ואומרת לי בהתרגשות "יש לך את זה"! .

הבנתי ממנה שיש לי את היכולת לתקשר, לעזור לאנשים.

מוזר, אבל עכשיו נזכרתי בחלום ובהרגשה הזאת של "יש לך את זה". המסר בחלום היה כל כך משמעותי בשבילי, כי האישור שלה ש"יש לי את זה", נתן לי דחיפה עצומה לנוע קדימה. אולי זה קשור ל"אפקט פיגמליון" (זהו מושג מעולם הפסיכולוגיה החיובית, בכל מקרה זה כמו סוג של נבואה שמגשימה את צמה) אבל השנים שלאחר אותו חלום, בהחלט הוכיחו שהיא צדקה, ואולי היא באמת תקשרה אותי הלאה.

נכון שאנחנו אמורים להאמין בכוחות האישיים שלנו ובדרך בה אנחנו צועדים, אבל, מה לעשות שנולדנו "יצורים חברתיים" וכן, אנחנו לחלוטין שמים לב למה שאומרים לנו מבחוץ. לפעמים, רק קבלת אישור ש"יש לי את זה" מספיקה כדי למנף אותנו למקומות שלא העזנו לחלום עליהם. האמירה הפשוטה הזאת היא כמו דלק אטומי ברגעים שהתרוקנו מכוחות או מאמונה בעצמנו.

הביטוי הזה מתאים כמובן לכל תחומי החיים, וכל אחד וה"יש לי את זה" הייחודי שלו.

בכל אחד ואחת מכם קיימות חוזקות או קיימים כישורים שלא פעם אינכם מודעים להם ויותר גרוע מזה, שאתם כן מודעים לפוטנציאלים האלו שלכם, אבל לא מצליחים לגייס מספיק משאבים פנימיים נוספים, כדי ליישם ולממש את עצמכם. אם אין בנמצא מישהו שיחזק אתכם, אתם חייבים לעצמכם - למצוא בתודעתכם "קול פנימי" שילחש לכם כל הזמן "יש לך את זה". כעבור זמן לא ארוך, הקול הזה יהפוך להיות אמונה אישית, שתעזור לכם לצמוח, להתעצם ולשנות, כי המציאות תדאג כל הזמן לשקף לכם את האמונה בעזרת סיטואציות שונות בחייכם.

ומי מכם שהגיע לקרוא עד כאן, זה בוודאי לא מקרי ומעיד שהאמירה הזאת מחכה כבר להיאמר, כן, "יש לך את זה".

תיוגים:

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page