top of page
פוסטים אחרונים

"מסע מודעות" - בשביל מה אנחנו צריכים את זה?


"מודעות" אינה מושג מדיד - לא ניתן לומר שלאדם מסוים יש מאה אחוז מודעות, חמישים אחוז או אפס מודעות, אבל בהחלט ניתן לומר שיש רמות שונות של מודעות וגם מטרות שונות להן נדרשת המודעות שלנו.

המודעות שאני כותבת עליה, היא בעצם יכולת ראייה באמצעות ה"עיניים הפנימיות" שלכם, מעין התבוננות בעולמכם הפנימי וגם בעולם הסובב אתכם. את ההתבוננות הזו אתם יכולים לעשות באמצעות הלב, התחושות וההקשרים שהמוח שלכם יוצר. למעש הניתן לתאר את זה כמו: התבוננות פנימה ולא החוצה.

ניתן לדמות את מסע המודעות כטיפוס על הר גבוה, ככל שתעלו יותר גבוה, כך יתרחב שדה הראייה סביבכם.

ואז אתם תוכלו להשקיף, להבין ולהכיר את הסובב אתכם מנקודת מבט גבוהה וברורה יותר.

ככל שרמת המודעות שלכם עולה, כך תראו את המציאות כתמונה שלמה יותר.

מסע ה"מודעות העצמית" הוא מסע פנימי אל מחסומים פנימיים אבל גם

התובנות החדשות שתשיגו במסע שלכם יאפשרו לכם ליצור הקשרים חדשים, להתבונן על נסיבות החיים דרך זוויות ראיה אחרות, לפגוש מקומות בנפש שלכם שלא ידעתם על קיומם, להכיר בכוחות החוסמים אתכם, אבל, גם לגלות פסגות אישיות אשר מצויות בכל אחד ואחת מאיתנו אבל לא הכרתם עד עכשיו.

האם אתם יכולים לדמיין מה ממתין לכם בפסגת ההר שלכם?

אני יכולה לספר לכם כבר עכשיו ששם, בפסגת האוורסט הפרטית שלכם, ממתין ה"אני האלוהי" שלכם, ה"ניצוץ האלוהי" שבכם, אותו חלק בכם שהוא כל יודע וכל יכול, אותו חלק אשר הופך אתכם מבני אנוש רגילים לבני אנוש אלוהיים - בעלי היכולת לברוא ולהשפיע על המציאות שלכם.

אני יודעת שבמסע העלייה שלכם אל עבר הפסגה תתקלו במכשולים שונים ובקשיים. לעיתים תפצעו, יכול להיות שתיפלו ואפילו תפגעו. בזכות העובדה שהחלטתם להיות מטפסי הרים בשבילי חיים שלכם, אתם תרכשו אט אט יכולות אשר לא ידעתם על קיומם טרם המסע.

לאורך כל הדרך, אתם תרכשו כלים לטיפוס ומהר מאוד אתם תדעו שלמסע שלכם יש מטרה – להגיע אל פסגת ההר שהיא פסגת המודעות – אל אותו אני אלוהי אשר חבוי בתוככם וממתין לגילוי.

בסופו של דבר, אנשים שמסכימים לעבור את המסע הפנימי, מכירים את עצם טוב יותר ומבינים טוב יותר את העולם סביבם. הצועדים זוכים בתחושה של בטחון רב יותר ומרגישים שיש משמעות עמוקה לקיומם.

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page