top of page
פוסטים אחרונים

כשהמדע נפגש עם הרוח - התודעה בוראת מציאות


כדי להביא משהו אל חייך, דמיין שהוא כבר שם/ ריצ'רד באך

כשהמדע פוגש את עולם הרוח...

כולכם שמעתם בוודאי שהכול ביקום הוא אנרגיה.

על פי תורת הקוונטים בכול אטום ותת אטום קיימת אנרגיה אשר מגיבה אך ורק לכוח התודעה האנושית, לכן, ברמה המופשטת של הדברים, אפשר להסיק שהיקום מתקיים באמצעות כוח התודעה האנושית.

היותם והכול אנרגיה, בעצם אתם ואני, המחשבות והרגשות שלנו, הכול אנרגיה. מתוך תוצאות המחקרים בתחום הפיזיקה הקוונטית, אפשר להבין שבגלל ההשפעה של התודעה האנושית על מבנה החלקיק או הגל שבכל תת אטום (קוונט), הרי שכל מה שאנחנו וכל נסיבות חיינו הם תוצר של כוח ההשפעה של התודעה שלנו.

המוח חווה זכרונות ודמיונות – כמציאויות הולוגרפיות לכן הוא אינו מבחין אם זוהי מציאות או דמיון, הוא מתייחס למה שעולה בדמיוננו, כחוויה מציאותית בזמן אמת. תמונות המציאות הפנימית שלנו, שהמוח מייצר משפיעים על ההתנהגות הנוירולוגית, הפיזיולוגית והאנטומית שלנו ולמעשה כך אנו יוצרים חוויות חושיות ומנטליות כל הזמן. המילים והסיפורים שאנו מספרים לעצמנו נקלטים במוח. המוח משדר אותות חשמליים אל כל חלקי גופנו וכך למעשה נוצר עולם הרגשות והתפישות שלנו. זו הסיבה לחשיבות העצומה של עבודה ואימון התודעה , שכן זוהי ההזדמנות להציע למוח מציאות פנימית דמיונית חדשה וטובה יותר - במילים אחרות, ככה תוכלו לתכנת את המוח מחדש. והדבר הנפלא בכל הסיפור הזה, הוא, שכל מציאות פנימית מיטיבה יותר שיצרתם, תשתקף במציאות היומיומית שלכם.

איך זה עובד?

כשאנו נזכרים או מדמיינים מצבים או תחושות, המוח המופלא שלנו, אינו עושה הבחנה בין מציאות לדמיון, ולכן, הוא חווה את זה כהולוגרמה חדשה של מציאות.

עבודה עם התודעה, מאפשרת לנו לתפוש דברים באופן אחר, לפרשם ולנהוג באופן שונה מן הדפוס המוכר לנו מהעבר, ולמעשה, באופן הזה אנו יוצרים בתודעתנו "תבניות מגנטיות" חדשות. אפשר לדמות את מה שקורה לנו עם התבניות האלו, לתהליך של שתילת של זרעים עמוק באדמה, וכדרכם של זרעים - הם נובטים במועד הנכון להם. אלו יכולים להיות זרעים של פרחים, עצי נוי או פרי ועוד. ממש ככה יצירתן של "תבניות מגנטיות" חדשות שאנחנו שותלים בתודעה, הן הזרעים לראשיתו של תהליך "בריאת מציאות" באופן מודע ומכוון. הזרעים התודעתיים שלכם, ינבטו גם הן בזמן הנכון שלכם ויהפכו להיות משהו מוחשי בחייכם.

והמציאות החיצונית שלנו, תתחיל במועד המתאים - להסתנכרן ולהתאים עצמה אל התבניות הפנימיות החדשות ששתלנו.

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page