top of page
פוסטים אחרונים

כולנו חלק ממערך גדול של חוקי אנרגיה קוסמיים

את המשפט הזה בטח כבר קראתם כמה פעמים באתר שלי. אני חוזרת עליו שוב ושוב כי הוא אחד המפתחות הראשיים להבנת הקיום שלנו בעולם הזה.

הכול בעולמנו הוא אנרגיה אשר באה לידי ביטוי מוחשי בעולם החי , הצומח והדומם.

כל דומם, צומח או חי הוא בעל אנרגיה. לכל דבר ביקום יש אנרגיה ייחודית משלו, שנושאת בתוכה ידע ואיפיון מסוים, האנרגיה יכולה להיות מועטה או רבה, בעלת רטט גבוה או נמוך.

אנרגיות מתקיימות באופנים שונים, הדרך שבה המוח שלנו תופש את מה שהעיניים קולטות יכולה להיות מטעה לפעמים. כי האנרגיה יכולה להתגלם כמשהו חי, צומח או דומם. אנרגיה יכולה כמובן להתבטא לא רק כמשהו מוחשי, אלא גם כמחשבה, רגש, אמונה או זיכרון ועדיין ביסוד הכול הוא אנרגיה.

למעשה, גם אנחנו, בני האדם מהווים גופי אנרגיה בעלי תדרים שונים אשר מקרינים החוצה אנרגיה אלקטרומגנטית.

סביב כל אדם קיים שדה אלקטרומגנטי, ולכן, האנרגיה שלנו מתפשטת ומתערבבת כל הזמן עם אנרגיות אחרות סביבנו.

בגלל הנטייה הקבועה של אנרגיה להיות בתנועה מתמדת, נוצר שדה של אנרגיה סביבנו, ווכמובן ששדות אנרגיה קיימים גם סביב הקרובים והרחוקים לנו. השדות האלו לא מגודרים בגדר כמו במציאות, אלא, מתפשטים כמו אדוות מאתנו החוצה. ממש באותה דרך אנרגיה של אחרים מתפשטת גם אל תוך השדה שלנו. בסופו של דבר, שדות האנרגיה של כולם מתפשטים ומתערבבים זה בזה. כך נוצר סוג של מארג שדות אנרגיה קבוע והדדי בינינו לבין הסביבה שלנו . התורה הסינית העתיקה של הפנג שווי, למשל, הכירה את חילופי האנרגיה בין האדם לסביבתו ואת ההשפעה ההדדית ביניהם.

בניגוד לשאר חלקי הבריאה, אנו שונים וייחודיים ביקום, שכן האנרגיה שלנו אינה קבועה ונתונה מראש, אלא משתנה, מתפתחת ומתרחבת בהתאם להתפתחות המודעות האישית של כל אחד ואחת.

​​​​היות ובעיניי רוחניות ומודעות משתלבות זו בזו, הרי שאחת הדרכים להתפתחות אישית, היא הרחבת הידע הרוחני - הקוסמי ויישומו בחיי היומיום שלנו. במילים אחרות - היכרות עם חלק מהחוקים הקוסמיים ביקום (מידע נוסף בפוסטים שקשורים לתודעה האנושית).

היכרות עם חוקים או עקרונות קוסמיים מאפשרת לנו להבין את הקשר המופלא בין היקום לאדם.

למה זה כל כך חשוב?

כי כך נגלה את הדרך והכלים התודעתיים המתאימים, בהם נוכל להשפיע על המציאות שלנו.

חוקים קוסמיים

החוקים הקוסמיים עוסקים באנרגיה ומקבלים תוקף ממחקרים ועובדות מעולם המדע בכלל והפיזיקה בפרט. לאט ובהדרגה הולך ומסתבר למדענים ולאנשי רוח שאנו חיים בזמן מופלא בו עולם הרוח הופך להיות הפילוסופיה של המדע. אנו מצויים בעידן בו מתגלה לנו עולם שמעבר לעולם הארצי – החומרי. מחקרים מראים שעיקר ההתנהלות ביקום מבוססת על אנרגיות, על אטומים ותתי אטומים שמקפלים בתוכם ממדי תודעה. מחקרים אלו מוסיפים לנו ידע רב והבנה על כוח השפעתה של התודעה האנושית על החלקיקים התת אטומיים של האנרגיה ביקום. מכאן מתקבלת נוסחה פשוטה, אבל בעלת משמעות עצומה.

אנרגיה פוטנציאלית ביקום + תודעה אנושית = חומר = יצירת מציאות.

תבנית, או נוסחה פשוטה זו, משמעה שההיכרות שלנו עם חוקי האנרגיה ביקום הופכת אותנו לבעלי השפעה על חיינו, או לבוראי מציאות.

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page