top of page
פוסטים אחרונים

למציאות שלנו אין דעה משל עצמה


כולנו רוצים ומקווים לטוב. לפעמים יש נושא אחד בחיינו שאנחנו ממש משתוקקים שיסתדר או לפחות ישתפר. אתם בוודאי מכירים אנשים שיגידו לכם "רצונות לחוד ומציאות לחוד" והשיפור שאנו כל כך מחכים לו או הרצונות שלנו לא באמת מתממשים.

ברגעים מתסכלים במיוחד, אנחנו מתקשים להאמין שהכול בחיינו פועל באמצעות "השתקפויות", כי הרי אנחנו מבקשים וממש רוצים טוב יותר עבור עצמנו. אז רגע, יש לי שאלה מרגיזה - "האם יתכן שהשתקפויות מופיעות רק כשמדובר במשהו בעייתי או קשה? אחרת איך ניתן להסביר למה אנחנו לא מושכים אל חיינו גם מימושן של בקשות ושל משאלות הלב שלנו? התשובות לשאלות הללו צריכות ללמד אותנו משהו על הדרך בה אנו מתנהלים עם האנרגיות ביקום. ובכן, לאנרגיות ביקום אין עניין, רצון או יכולת להיות נחמדות או מרושעות כלפינו. השתקפויות מציאות, אינן מגיעות אל חיינו בגלל שאנחנו נחמדים או לא, אלא, הגורם אשר עלול לחסום או להגביל אותנו מלברוא את המציאות המשתקפת שאנחנו רוצים עבור עצמנו הוא תת המודע שלנו. כאשר איננו מודעים לרגשות למחשבות או לאמונות החוסמות אשר ארוזות היטב בתת המודע שלנו, לא נדע שלמעשה אלו הם הגורמים אשר מגבילים את יכולתנו לברוא את המציאות הרצויה לנו באמת.

"אמונה" כמושג כללי, מתארת אמת פנימית וסובייקטיבית שלנו. אמונה היא תחושה פנימית חזקה ועמוקה ולכן יש לה השפעה עצומה על חיינו. אם נסתכל רגע על לא על עצמנו, אלא, על האנושות בכלל, נוכל להבחין שהמלחמות הקשות ביותר שהתקיימו לאורך ההיסטוריה ועד ימינו אלו - אלו מלחמות שנבעו מהבדלים באמונות. כלומר האמונות שלנו הן מנוע טורבו במסע האישי של כל כולנו.

כל דבר שאתה מאמין בו, משתקף באופן מוחשי במציאות של חייך

רק עבודת מודעות, ואימון תודעתי מאפשרים לנו להבין את שורשי האמונות והתפישות שלנו. עבודה עם התודעה לצורך זיהוי אמונות והכרה בתפישותינו המגבילות יסללו עבורנו את הדרך בה נהפוך להיות בעלי השפעה עצומה וחיובית על בריאת מציאות חיינו.

שינוי אמונות, הוא הבסיס להשתקפויות מציאות חדשות וטובות יותר.

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page