top of page
פוסטים אחרונים

אנו חיים במציאות של השתקפויות - זה טוב או לא?

חלק מכם, בטח שואל את עצמו מה זה ההשתקפויות האלה שכל הזמן מוזכרות כאן?

אז נכון שאני מחוברת מאוד לעולם הרוח, אבל החיבור שלי לעולם זה - עובר דרך הראש.

אני מאמינה גדולה בהסתכלות על רוחניות גם דרך הזווית המדעית.

אחד המחקרים החלוצים אשר נערך בתחום הפיזיקה הקוונטית גילה (להפתעתם הגדולה של החוקרים) כי פוטונים[1] אשר בודדו בתוך מיכל ריק, שינו את סדר התפזרותם כאשר הוכנסה אל תוך המיכל רקמה של די אן איי אנושי. מסקנתם של החוקרים המופתעים היתה ברורה – חלקיקי האור (הפוטונים) הושפעו באופן ישיר מגורם אנושי. אלא שבמחקר זה ציפתה למדענים הפתעה נוספת. כאשר הדי אן איי הוצא מן המיכל, במקום שהפוטונים יחזרו לסדר הראשוני שלהם, הם נותרו באותה תבנית מסודרת גם ללא הדי אן איי. ובהקשר שלנו לרוחניות - מסקנות הניסוי מלמדות אותנו שני דברים חשובים בנוגע לתודעה האנושית. ראשית לתודעה יש השפעה ישירה על העולם או על האנרגיה סביבנו. שנית השפעה זאת אינה נעלמת כאשר תשומת ליבנו מוסטת, משמעו, השפעתה של התודעה על אטומים, נותרת וממושכת .

היצירה של התודעה האנושית

תוצאותיו של ניסוי זה כמו גם של ניסויים רבים נוספים, מוכיחות לנו פעם נוספת כי כל דבר אשר מתרחש בחיי האדם הוא יצירה של התודעה האנושית. מחשבות וכוונה, אמונות ותפישות, רגשות ותחושות הן כאמור, אנרגיות בעלות תדרים ועל כן הן מהוות כוחות פעילים בבריאת מציאות חיינו. ואיך זה קשור להשתקפויות??

היות והאנרגיה נמצאת בתנועה מתמדת הרי שנוכל לדמות את מחשבותינו או את רגשותינו כיוצרים גלי תהודה אלקטרומגנטיים הנשלחים מהאדם כאות אינסופי. אלא שכדרכו של כוח מגנטי, הרי שתהודות אנרגיה אלו מושכות חזרה אלינו אנרגיות דומות. כאמור, כל אמונה, מחשבה, רגש או תחושה - מודעות או לא מודעות - משודרות מאתנו החוצה וחוזרות חזרה אלינו, וזאת למעשה הדרך שלנו לברוא את מציאויות חיינו. אנשים ומצבים בחיינו מהדהדים בהתאמה מלאה עם עולמנו הפנימי, לכן המסקנה המתבקשת היא שהמציאות היא בעצם השתקפות מדויקת של האנרגיה הפנימית שלנו ששדרנו החוצה.

"מציאות של השתקפויות" - זאת לא עובדה חיובית או שלילית, זאת רק עובדה והיא אמורה לגרום לנו להרגיש יצורים או בוראים בעלי כוח רב.

כדאי לקחת את התובנה הזאת כמשהו שחשוב שלזכור - הרבה, הרבה מאוד ממה שאנו חווים בחיים, תלוי בנו!

וזאת יכולה להיות לגמרי מתנה עבורנו.

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page