top of page
פוסטים אחרונים

"רוחניות" זה לא רק "לחבק עצים"..


כן, כל השאנטי הזה, לבושים שרוול לבן ומסתובבים בריחוף קל ועם חיוך רגוע..

אז, זהו, שלא!

למילה "רוחניות" יש הרבה יותר רחבה!

עולם הרוח מעורר אותנו לדו-שיח פנימי ולהתבוננות על חיינו. מעבר לכך עולם הרוח קורא לנו להתבונן לא רק אל תוך עצמנו פנימה או אל הסובבים אותנו, אלא גם אל מקומנו ביקום.

היות וידוע שהכול אנרגיה, כולל אנחנו בני האדם, הרי שהמסרים הרוחניים מעודדים אותנו לראות את עצמנו כיצירה ייחודית בתוך אחדות האנרגיות ביקום. היכרות עם חוקי היקום ועם האופן בו באים חוקים אלו לידי ביטוי במציאות, מאפשרת לנו להפעיל רובד אישי נוסף מעל הרובד הרגשי והמנטאלי, רובד תודעתי – רוחני.

היכרות עם חוקי היקום מאפשרת לנו להפיק את המרב והמיטב ממהותנו האנושית בכך שהיא קוראת לנו ליצור חיבור בין שלושה היבטים חשובים: תודעה – אנרגיה – חומר.

רוחניות וארציות אחד הם

ובמילים אחרות, אפשר להיות רוחני גם בלי להתנתק מהמציאות

כאשר חלק מאיתנו שומע את המלה "רוחניות" מיד עולה בדמיונו תמונה של אנשים "שלווים ומרחפים", אשר חיים בתוך בועה מנותקת מהמציאות. אנשים רוחניים נתפסים פעמים רבות כאנשים שחיים על פי כללים מוזרים שהם יצרו לעצמם, כדי לשרוד את קשיי העולם האמיתי, או כדי לברוח מההתמודדות עם אתגרי החיים. ובכן אנשים רוחניים בהחלט לא צריכים לחיות בתוך בועה דמיונית תפיסת ה"רוח" עברה בשנים האחרונות טרנספורמציה עמוקה. כיום רוחניות מזוהה עם מודעות ועם כוחה של התודעה האנושית רוחניות הפכה להיות תפישת עולם ודרך חיים.

כיום ברור לרבים מאתנו שהשימוש בתובנות, בידע רוחני ובכלים תודעתיים הם המפתחות לשינוי בחיי היומיום, ואלו הם האנשים שמבינים רוחניות מהי.

הקשר בין תופעות טבע לבין התודעה האנושית

הטבע ואנחנו פועלים מתוך עקרנות דומים. המחקרים המדעיים שהפכו סדרי עולם, והמסקנות פורצות הדרך של הניסויים מתחום פיזיקת הקוונטים - תומכים ללא עוררין בחוקים של עולם הרוח ובעיקר בעובדה שהאדם יכול לשנות את המציאות ואף לברוא אותה מחדש.

רוחניות - הבשורה האמתית

הבשורה האמתית של עולם הרוח כיום היא שבתקופה הנוכחית נפתחת בפנינו האפשרות להכיר ולהשתמש ב"ארגז כלים" אנרגטי ותודעתי. ככל שהמודעות העצמית שלנו הולכת ומתרחבת, כך אנו מסוגלים להכיר, להבין ולפצח קודים נוספים אשר שמפעילים את עולמנו. הבנה זו מאפשרת לנו ליישם את הקודים האלו ולהפוך אותם לכלי התמודדות והעצמה בחיי היומיום. במטרה להתחבר לתודעה גבוהה יותר ולממש את מלוא הפוטנציאל האישי שלנו .

רוחניות, אשר מקושרת למודעות מאפשרת לנו לברוא את מציאות חייו.

תיוגים:

ארכיון
חיפוש ע"פ תגיות
עיקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page